Sunday, January 6, 2013

Ba..berBAloi-BAloi...???

malam tadi gua perasan fans2 chelsea dah mula menyalak dengan kehadiran seorang muslim yang bernama Demba Ba..mana tak nya, sumbat 2 biji gol selamber badak dia je...kalah abang torres yang menjadi dambaan fans2 liverpool...haha! 
gua amati secara mendalam, demba ba ni berbaloi..murah pun murah..score plk masa debut, bukan senang nak buat mcm tu..pergh..macam mana ni abang torres...gua dengar ada jgk fans2 chelsea dh mula suruh lu blah...haha!


rilex bro, suka2 jgk..control ckit kemaluan lu..nampak sgt excitednye tu..kikiki

sebenarnya nak score masa debut ni bukan senang..abang RVP pun tak dapat buat dengan team baru dia..tapi abang jongos suarez dapat buat..gua cakap macam ni yang fans2 liberpul jangan nak bangga sangat! 

tapi baru 1st game, lom tentu lu lom tentu betul-betul berbaloi..igt tu Demba Ba wei..!! gua kasi lu nasihat percuma..kasi tendang itu abang torres! haha!

ok la..gua nak blah makan! 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...