Monday, April 2, 2012

JEM LEKAT YANG TAK PATUT JADI!!

hello geng! ni saja nak kongsi cerita kat korang...beberapa hari yang lepas aku dgn renjes putih naik kl..ade gathering ckit dgn renjes2 yang lain..maklum la, aku dgn renjes putih sedang menikmati hari-hari cuti kat kampung..haha!

ok, aku sebenarnya nak bgtau..seperjalanan yang aku dgn renjes putih tempuhi nak blk ke selatan tanah air..ade beberapa insiden yang buat kami naik angin..tp, aku cool ckit la sebab aku co-pilot je..renjes putih dgn x sengajanya menawarkan diri utk drive..haha!

selalunye kalau naik highway kesesakan lalu lintas itu adalah kebiasaan..eksiden sana sini, sondol sana sini..lepas tu, rakyat malaysia ni TERLALU prihatin! korang pun tau la kan ape jd lepas tu..JEM LEKAT!! tp kali ni aku dgn renjes putih hilang sabar sebab kesesakan lalu lintas ni mmg tak patut jadi...TAK PATUT!!!

RENJES PUTIH : adui..jem lg..3x dah ni..
RENJES BIRU : rilex2..ada eksiden lg kot..
RENJES PUTIH : rakyat m'sia ni terlampau prihatin sgt..td 2x, sondol je pun jem dah mcm
apa..
RENJES BIRU : betul tu..ntah pape la..

hampir 20 minit kami tempuhi, TIBA-TIBA SECARA SPONTAN KAMI MEMAKI !!!

RENJES PUTIH : !@#$%!#$%#!^$&*$$!&%$!!!!!!
RENJES BIRU : !%^!$^&*@%&$&!@$&(#y&*!!!!!

sebab R&R Seremban arah ke KL je pun highway arah ke selatan jem lekat nak mampos..
ntah apa tarikan nye pun aku tak tau..para pemandu ni sedang menikmati pemandangan R&R Seremban tu..lepas tu..jln normal seperti biasa..kiwak!!! haha...

korang pikir la sendiri, kadang-kadang tu punca kesesakan lalu lintas ni ada yang tak masuk akal...ada yang buat highway tu macam tempat bercuti plk siap menikmati pemandangan bagai...hampeh btl..haha!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...