Thursday, March 15, 2012

Poyo Tak Kena Tempat

hallo geng! ak tak tau nak tulis ape..kang tulis Renjes Putih gila, nanti touching plk menatang tu..haha! maklum la 1 tempat study la katakan..

ok, tak nak buang masa, sebab jap lagi aku nak p tadah air..nak mandi berak pe semua..tempat aku stay ni takde air..KIWAK !!! ok2, tempat aku study ni ade sorang mamat poyo tahap Renjes Putih..Ops! Sori...tak2, poyo tahap monyet jantan dok usha monyet betina..aku dgn kawan2 aku dh lama perhati budak ni...

Situasi Poyo LIF 1

aku dgn kawan2 aku naik lif + budak poyo + ade la beberapa org lg = MCM PREBET SAPU

budak poyo : ni anta ni dari mana? kad matrik mana?
budak hingusan : err..ade ni bang..ni ha..(sambil tunjuk kad matrik)

budak poyo : kad matrik apsal kalis dgn kad lain? course ape? degree ke diploma?

aku dgn kawan2 aku dah mula rimas..! bapak poyo ko ni..baru MPM je..kalau boleh 1 lif ni dia nak tanya gamaknye..haha! tp aku dgn kawan2 aku setia menunggu giliran nak kena tanye, tggu2 punya tunggu..pucuk dicita, ulam mendatang...

budak poyo : ha.. malam2 macam ni baru balik..dari mana?

renjes biru & rakan : kedai makan..(cilake!)

budak poyo : degree ke diploma? semester bape?

renjes biru & rakan : erm..ana amik degree je.. masa anta tgh orientasi, ana la fasi.. (senyum malu gaya shin chan)

budak poyo : .... (diam seribu bahasa)

lpas tu blh plk budak hingusan tu slow2 nyelit belakang kami...(nganjing balik) haha!
tak lama lepas tu, TING! aku dgn kawan2 aku keluar lif...tengah2 keluar tu kawan aku sempat bg kentut sedas dua sebelum pintu lif tu tutup...haha!

ok geng! aku nak p mandi..cheers!

p/s :- jgn poyo tak kena tempat, nanti aku poyo balik...haha!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...