Thursday, February 16, 2012

Assalammualaikum

siapa nak kenal aku? antara Renjes Merah dan Hitam akulah Renjes paling bersih, macho, hensem, kacak dan bergaya. Hahaha *mampos aku kne kutuk lepas ni. Akulah Renjes Putih. Masa kecik² dulu Renjes ni la yang lambat keluar..mula² jahat lepas tu boleh pulak diorang geng..HAHA aku minat gila kt dia ni. korang boleh gambarkan ke tak apa yang ak tulis ni? aku bagi korang tengok rupa sebenar aku.


Amacam ??? Smart tak gaya aku? ada macam seorang superhero?. tuk blog ni, aku selaku Renjes Putih akan cuba bagi entry² yang menarik supaya blog ini menjadi salah satu blog terkenal kat MALAYSIA..!!! **niat nak korang klik nuffnang tu je.HaHaHaHa. tu saja celoteh aku hari ini. aku ada tugasan nak kena hantar esok. mampos aku kalau tak siap..Selamat berkarya para Renjes. Dan selamat membaca para pengunjung Blog Renjes Malaya. Enjoy!! Brrrrrrrrrrr..... ***tak de kene mengena brrrrrrr tu. HaHaHaHaHa

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...