Sunday, February 19, 2012

Entri gaya seorang pondan

Kepada renjes-renjes [baca: rangers] blog renjes malaya, hari ini saya ingin menunjukkan sedikit rasa gebang saya kepada awak semua terutama kepada renjes putih walaupun saya sayang dia sangat-sangat. Kenapa saya nak tetiba nak gebang hari ni? Hurm, ala saya rasa malu la plak nak cerita. Nanti renjes-renjes lain semua gelakkan saya. Mungkin saya juga akan dipulaukan oleh dia orang.

Nak tahu jugak ke?

Baik lah, saya bagitahu. Tapi janji dengan saya, jangan gelakkan saya ok. Kalau awak semua gelakkan saya, saya babap sorang-sorang. Serius saya tak tipu.

Sebelum saya mulakan, apa kata awak semua layan dulu gambar di bawah ni.



Nampak tak ada kotak hitam kat entri tajuk "Kita dan adab tangan [baca: manner hand]? Sape tak nampak, dia memang gay. Nampak kan? Eleh tetiba plak nampak, tadi tak nampak. Ngengade eh? Babap kang baru tau. Auwww....

So ada apa dengan entri tu?

Ok, entri tu saya yang buat. Saya yang karang. Saya tak sangka, entri saya tu menjadi antara yang popular untuk hari ni kat busuk.org. First time kot saya dapat kat busuk. Dekat innit selalu dah dapat.Perasaan saya hanya tuhan yang tahu.

Ala, saya dah segan dah ni sebab tergebang dengan renjes-renjes lain. Harap-harap diorang tak amik hati.

Renjes-renjes lain terutama renjes putih, sila lah selalu update entri baru. Saya tahu awak menduakan saya. Awak ada qanaah lain kan? Saya tahu semua tu tapi saya redha. Nasihat saya pada awak renjes putih, jangan asyik dengan qanaah awak je. Awak kena ingat, kita buat blog ni sebab nak bercengkerama. Nak pergi lake garden romen-romen awak takde skuter. [Tetiba lari topik. Sila abaikan]. Awak jangan lupa tau.

Akhir kata, saya sayang renjes-renjes kat dalam blog renjesmalaya ni. Muahmuahmuah.



***************
 
Pergh geli la siak entri ni.  Tetiba dapat rasa aura bapok tu macam mana. Haha!.  Nway entri ni hanya gurauan dan hiburan semata-mata pada hari ini. Korang jangan amik hati. Peace yo!

p/s: Aku bukan pondan tau!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...