Thursday, February 16, 2012

Renjes Malaya

Projek untuk membuat blog yang ditulis secara berjemaah ni telah lama dirancang dan difikirkan oleh aku dan kawan-kawan, cuma baru sekarang berkesempatan untuk buat blog "Renjes Malaya" ni. Nama blog ni pun terfikir secara spontan saja dan mungkin akan ditukar pada masa hadapan.

Memandangkan ini merupakan entri pertama blog Renjes Malaya ni, so tak banyak yang aku nak cerita dalam entri ni.

Aku sekadar nak memperkenalkan penulis-penulis yang akan mencurahkan keringat dan idea dalam blog ni. Penulis yang akan menulis dalam blog ini ialah renjes putih, renjes merah dan renjes hitam iaitu aku sendiri. Setakat ni hanya ada 3 orang penulis yang sudi mencurahkan keringat dan idea dalam blog ni dan tidak mustahil pada masa hadapan ianya akan ditambah.

Blog ni tiada tema yang tertentu. Apa yang berada difikiran kita orang akan ditulis. Blog ni akan menjadi tempat untuk kita orang merapu, merepek, meroyan dan sewaktu dengannya dan mungkin juga sedikit fakta tapi melebihkan auta. (-_-")

Oklah, disebabkan aku dah tak tahu nak tulis apa, so aku stop dulu la kat sini. Jumpa kat next entri. Babai!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...